In deze verklaring wordt namens B&T Belastingadvies uitgelegd hoe wij met de persoonsgegevens die u aan ons verstrekt omgaan. In het kader van onze dienstverlening verwerken wij persoonsgegevens. Alle informatie die u aan ons verstrekt valt onder deze privacyverklaring.
B&T Belastingadvies respecteert de privacy van haar opdrachtgeveren en gebruikers van haar website.
We onderscheiden vier groepen van personen waarvan wij persoonsgegevens verwerken: opdrachtgeveren, contactpersonen van aanbieders, bezoekers van de website en overige relaties. Welke persoonsgegevens wij verwerken hangt af van de relatie, dienst en omstandigheden.
In het kader van advisering, beoordeling, communicatie en het maken van afspraken alsmede het aangaan, uitvoeren en onderhouden van de overeenkomst tussen de klant en B&T Belastingadvies verwerken wij persoonsgegevens.
Bij klanten verwerken we veelal de volgende gegevens:
Om in het kader van de overeenkomst te kunnen communiceren, verzamelen we gegevens van contactpersonen. Veelal gaat het om de volgende gegevens:
Om in het kader van het aangaan van een overeenkomst, onderhouden van een relatie en het verstrekken van informatie, verzamelen we gegevens van overige relaties. Veelal gaat het om de volgende gegevens:
In het algemeen worden uw gegevens in anonieme, niet tot de persoon herleidbare vorm verzameld. Mochten er toch persoonsgegevens worden verzameld, bijvoorbeeld doordat u ons een e-mail zendt via de website, dan worden deze in lijn met de bepalingen in deze privacyverklaring verwerkt.
Onze website kan “cookies” gebruiken om de gebruikerservaring te verbeteren.
We passen de juiste gegevensverzameling, opslag en verwerkingspraktijken en beveiligingsmaatregelen toe ter bescherming tegen ongeoorloofde toegang, wijziging, openbaarmaking of vernietiging van uw persoonsgegevens.
Gevoelige en persoonlijke gegevensuitwisseling tussen de website en de gebruikers gebeurt via een SSL-beveiligd communicatiekanaal.
Wij zullen uw persoonsgegevens niet langer bewaren dan nuttig is voor het doel waarvoor deze zijn verstrekt. Bepaalde gegevens moeten langer bewaard worden, omdat wij ons moeten houden aan wettelijke bewaarplichten.
Als er sprake is van een datalek aangaande de betreffende persoonsgegevens dan stellen wij u, behoudens zwaarwegende redenen, daarvan onverwijld op de hoogte indien er concrete kans is op negatieve gevolgen voor uw persoonlijke levenssfeer en de verwezenlijking daarvan. Wij streven ernaar dit te doen binnen 48 uur nadat wij dit datalek hebben ontdekt of daarover door anderen zijn geГЇnformeerd.
Op elk gewenst moment kunt u verzoeken om de door u verstrekte gegevens in te zien, te wijzigen of aan te passen. Als u inzage verzoekt, ontvangt u binnen vier weken een overzicht met de verwerking van uw persoonsgegevens. Indien de verwerking onjuistheden bevat of als u gegevens wilt verbeteren, aanvullen of laten verwijderen, kunt u ons daarom verzoeken. Daarnaast kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens. Verzoeken op grond van het recht van inzage, correctie en/of verzet kunt u aan ons richten.
Mocht u een klacht hebben over de verwerking van onze persoonsgegevens dan vragen we u om hierover met ons contact op te nemen. Mocht dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan heeft u altijd het recht om een privacyklacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Als u vragen heeft over dit privacybeleid, neem dan contact met ons op.